Ahoj všichni, tak jsem se zařadil mezi Vás všechny.. Volva má celá rodina,ale trápí mě ten můj nový mazlík! Jedná se o Volvo V40 2.0T 120kw řešil jsem přehřívání teplota po prvním dnu koupi vozu OK. Poté další den letěla vzhůru jak raketa,tak jsem zastavil a nechal se odtáhnout do Matějky v Olomouci.
Jejich verdikt zněl, špatný termostat,že nepouští codu do chladiče. Říkám tak dobře uděláme ten termostat a teda i vyměňte chladící kapalinu. Udělali to.
1) i po opravě se motor během 20s ze stidena zahřeje na provozní teplotu,což je hrozně rychle. a přehřívá se dále
už sice ne do červeného pole,ale ventilátor chladí i za jízdy dejme tomu,že se neustále pohybuju 2 -3 dílky nad polovinou.
2) Ta nová chladící kapalina je hezky červená a dnes ráno jsem si všiml,že kolem víčka expanzky je vystříkaných pár kapek.
Může to být špatné těsnění pod hlavou ? Nebo si myslíte,že je třeba špatné víčko expanzky ?
Jinak včera jsem úplně v pohodě jezdil (i když dochlazoval ventilátor) a dnes ráno start v pohodě otáčky se drží jak mají a po přidání plynu auto chcípne
zkusil jsem to 4x a nic. Nevíte čím to může být ?
Není to nové auto a je z bazaru je to otřeba vychytat,ale trápí mě to!
Díky všem za pomoc. Pavel.